آچار فرانسه

::برای ترجمه ی سایت به زبان های مختلف روی پرچم آن کشور کلیک کنید::

ترجمه سایت

ترجمه سایت

ترجمه سایت

ترجمه سایت

ترجمه سایت

ترجمه سایت

ترجمه سایت

ترجمه سایت

ترجمه سایت

ترجمه سایت

ترجمه سایت

ترجمه سایت

ترجمه سایت

ترجمه سایت

ترجمه سایت

ترجمه سایت

ترجمه سایت

ترجمه سایت

ترجمه سایت

ترجمه سایت

ترجمه سایت

ترجمه سایت

ترجمه سایت

ترجمه سایت

ترجمه سایت

ترجمه سایت

ترجمه سایت

ترجمه سایت

ترجمه سایت

گروه ما برای آسایش و راحتی شما سعی کرده است مطالب متنوعی را برای شما در این سایت بگذارد و امکان کپی برداری از این سایت با ذکر منبع مجاز است و برای هر گونه تبلیغ و گذاشتن جنس در فروشگاه به صورت رایگان از فرم تماس با ما استفاده کنید و خواهشمندیم برای جلوگیری از هر گونه مشکل قوانین سایت را مطالعه فرمایید از شما نیز خواهشمندیم با معرفی این سایت به دوستان خود ما را یاری کنید...
آدرس های سایت:
www.acharfrance.tk
به زودی:
www.acharfrance.ir

تبلیغات

خرید شارژ

نویسندگان
پیامک
  • ۲۴ مهر ۹۲ , ۱۳:۳۰
    جک
  • ۲۳ مهر ۹۲ , ۱۷:۴۶
    جک
  • ۲۳ مهر ۹۲ , ۱۷:۴۰
    جک
  • ۱۹ مهر ۹۲ , ۱۵:۵۲
    جک
  • ۱۹ مهر ۹۲ , ۱۵:۵۰
    جک
  • ۱۹ مهر ۹۲ , ۱۵:۲۷
    جک
آخرین نظرات
آرشیو ماهانه آهنگ ها...
  • ۱
  • ۰

فناوری های مختلفی برای ساده سازی ناوبری در وسایل نقلیه موتوری به وجود آمده اند. ولی تا کنون کمتر کسی به فکر ساخت دستگاهی برای راهنمایی دوچرخه سواران افتاده. شاید چون گمان غالب این بوده که دوچرخه سوار به دلیل سواری در مسیرهای کوتاه و عموماً آشنا نیازی به ناوبری ندارد.
اما با بزرگتر شدن شهرها و تغییرات گاه روزانه آنها، احساس این نیاز بیشتر می شود و ممکن است دوچرخه سواران هم به دلایل مختلف به راهنمای مسیر احتیاج پیدا کنند.Hammerhead Navigation یک شرکت نوپا (Startup) است که بر پایه طرحی نو در این زمینه شکل گرفته و دستگاهی را معرفی کرده تا به نیاز ناوبری و مسیریابی در دوچرخه سواری پاسخ دهد.
آنها ابزاری با نام Hammerhead عرضه کرده اند که قطعه ای T شکل است و جلوی دوچرخه نصب می شود. این ابزار با چراغ های ال ای دی جهت حرکت را به دوچرخه سوار نشان می دهد. اما خود این وسیله چیزی بیشتر از چند چراغ و یک سیستم ارتباطی (احتمالاً بلوتوثی) نیست و اطلاعات مسیر را توسط یک اپلیکیشن اختصاصی از GPS تلفن همراه دریافت می کند. این اپلیکیشن روی تلفن های هوشمند iOS و اندرویدی قابل نصب است.
به نظر نمی رسد این سیستم در مقام قیاس، مقابل نقشه قدرتمند گوگل چیزی برای گفتن داشته باشد. ولی حتماً تصدیق می کنید که قرار دادن تلفن هوشمند روی دوشاخه دوچرخه و نگاه کردن مداوم به آن چندان معقول نیست. خصوصاً این که با خیابانهای شلوغ امروزی دوچرخه سواران هم به شش دانگ حواس خود حین رکاب زدن نیاز دارند.
البته همان طور که گفتیم این فقط یک ایده اولیه است و هنوز خبری از تولید تجاری آن نیست. شرکت Hammerhead Navigation برای تامین بودجه مورد نیاز جهت تبدیل این ایده به یک طرح تجاری، مانند Ubuntu Edge مشغول جمع آوری سرمایه های خُرد افراد داوطلب شده است.
از ۳۰ روز فرصت این شرکت برای تامین سرمایه، اکنون ۳ روز گذشته و کمی بیش از ۳۴ هزار دلار جمع شده. اما تا ۱۴۵،۰۰۰ دلار مورد نیاز برای ساخت Hammerhead راه درازی در پیش است. پس باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این پروژه هم به سرنوشت Ubuntu Edge دچار می شود، یا اقبال مردمی از دفن این ایده در ذهن صاحبانش جلوگیری می کند.
نظر شما درباره فناوری های ناوبری چیست؟ آیا قبلاً از قابلیت ناوبری تلفن هوشمند خود استفاده کرده اید؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی