آچار فرانسه

::برای ترجمه ی سایت به زبان های مختلف روی پرچم آن کشور کلیک کنید::

ترجمه سایت

ترجمه سایت

ترجمه سایت

ترجمه سایت

ترجمه سایت

ترجمه سایت

ترجمه سایت

ترجمه سایت

ترجمه سایت

ترجمه سایت

ترجمه سایت

ترجمه سایت

ترجمه سایت

ترجمه سایت

ترجمه سایت

ترجمه سایت

ترجمه سایت

ترجمه سایت

ترجمه سایت

ترجمه سایت

ترجمه سایت

ترجمه سایت

ترجمه سایت

ترجمه سایت

ترجمه سایت

ترجمه سایت

ترجمه سایت

ترجمه سایت

ترجمه سایت

گروه ما برای آسایش و راحتی شما سعی کرده است مطالب متنوعی را برای شما در این سایت بگذارد و امکان کپی برداری از این سایت با ذکر منبع مجاز است و برای هر گونه تبلیغ و گذاشتن جنس در فروشگاه به صورت رایگان از فرم تماس با ما استفاده کنید و خواهشمندیم برای جلوگیری از هر گونه مشکل قوانین سایت را مطالعه فرمایید از شما نیز خواهشمندیم با معرفی این سایت به دوستان خود ما را یاری کنید...
آدرس های سایت:
www.acharfrance.tk
به زودی:
www.acharfrance.ir

تبلیغات

خرید شارژ

نویسندگان
پیامک
  • ۲۴ مهر ۹۲ , ۱۳:۳۰
    جک
  • ۲۳ مهر ۹۲ , ۱۷:۴۶
    جک
  • ۲۳ مهر ۹۲ , ۱۷:۴۰
    جک
  • ۱۹ مهر ۹۲ , ۱۵:۵۲
    جک
  • ۱۹ مهر ۹۲ , ۱۵:۵۰
    جک
  • ۱۹ مهر ۹۲ , ۱۵:۲۷
    جک
آخرین نظرات
آرشیو ماهانه آهنگ ها...
  • ۰
  • ۱

پیامک عربی سری 1 ...

معـذوره روحی أتمـوت ماتحمــل افــراگ
روحم اجازه مرگ دارد چون تحمل دوری ندارد 
اشــتاگ الک کلیــــوم هم مثلی تشتاگ !!!
هر روز مشتاقت میشوم تو هم مشتاق میشی !!!
صح انته الی تشتاگ بس انی اکثـــــــر 
درسته تو مشتاق من میشی ولی من مشتاقترم
والگــلب من فــرگاک جام وتکســـــر.
و قلبم مانند شیشه ای از دوریت میشکند .

...............................................

خلی وجهــک کل وکت باسم بشــر .
همیشه صورتت را بشاش و خندان بگذار
اوعوف کل صاحب ردی دونی بشـــر.
و هر دوست نا پسند ، پست و شرور را ترک کن
لو مصیبه وحده تنـــزل عل بشــــــر .
اگه روی انسان یک مصیبت نازل بشه 
مو مهـــم بس لا یجــن امسطــرات
مهم نیست فقط مصایب زیاد و پشت سرهم بر سرش نیایند

..............................................

دلونی اعله محد حته امشی اویا .
( هیچکس را برایم پیدا کنید )
لان احبابی گالو محد ایحبک .
( چونکه دوستان گفتند که هیچکس تو را دوست دارد )

.................................................
رسایل علی ما ترسل شمالک .
(تو را چه شده که برایم پیام نمی فرستی : از من یادی نمیکنی :)
وانه المحتاج بالشرجی شمالک .
(منم که در هوای شرجی : روزهای سخت : محتاج هوای شمال : دلداری و احوالپرسی : توام)
چنت تذکرنی کلوکتک شمالک .
(همیشه مرا یاد میکردی تو را چه شده) 
حتی ابمسج ما تنشد علیه .
(حتی با یک پیام مرا یاد نمی کنی)
..................................................
تعرف انته زین طبعی لاخلگ عندی الیضیج .
تو خوب رفتار و منش من رو میدونی که از کسی زود نارحت نمیشم )
او طبعی ما انکر الخوه او دوم اوافی اویل صدیج .
و منشم اینه که برادری رو فراموش نمی کنم و همیشه به دوستم وفادارم )
اویاک ماحاسب صداقه او مانی الک خوت طریج .
با تو مثل دوست نیستم مثل برادرم و برادریم کوتاه مدت و نیمه راهه نیست
یل خوتک دم ابشریانی .
( ای که برادریت خون رگهای من است )
...................................................
اعجد عهد خوتی اویاک و تضل للموت هل خوه.
(پیمان برادریم را با تو می بندم و تا اخرین نفس این برادری باقی می ماند )
او ما فارگ ابد شخصک او غیرک گلبی ما یهوه .
( دل از تو نمی کنم و دلم به غیر از تو کسی را نمی خواهد )
اضل لاخر نفس ویاک و کل روحی الک فدوه .
تا آخرین نفس با تو می مانم و همه وجودم فدای تو باد )
او للموت الخوه انزچیهه .
( تا لحظه فراق یعنی مرگ این برادری را پاک و منزه نگه می داریم )
....................................................
از راه که میرسی خیس از بارانی...گونه ات را می بوسم وپیش خودم فکر میکنم:

از کی تا بحال قطره های باران هم شور شده اند.......!!!!!!!!!
.........................................................
قالت الزوجه للطبیب: زوجی یتکلم وهو نائم فی لیل.ماذا افعل؟؟؟

اجاب الطبیب:اعطیه فرصه لیتکم فی النهار:))))
زنه میره پیش دکتر میگه شوهرم شبا تو خواب حرف میزنه.چی کار کنم؟؟؟
دکتره گف:یه فرصتی بهش بده در طول روز حرف بزنه:))))
خخخخخخ(واقعنا!!!)

...........................................................

قال جحا للناس:
ایها الناس اذا سمی الانسان ربه علی الطعام والشراب فإن الشیطان لا یأکل معهو ولا یشرب.
فکلو الخبز المالح ولا تسمو الله فیأکل الشیطان معکم.
ثم اشربو الماء سمو الله حتی یموت الشیطان من العطش:))))

جحا به مردم گفت(جحا یه چیز تو مایه های قضنفر خودمون):ای مردم اگه انسان نام خدا رو موقع غذا یا آب خوردن بیاره، شیطون از اون آب یا غذا نمیتونه بخوره.
پس نونی که خیلی شور باشه بخورید واسم خدا رو نیارید تا شیطون هم بخوره!بعد از اون آب بخورید واسم خدا رو بیارید تا نتومنه بخوره واز تشنگی بمیره:)))
اعتراف میکنم قاطی کردم کی باید بگیم اسم خدا رو کی نباید بگیم!!! بیخیال تو دعاتو بکن:))))

..............................................................

لا تضن انت منسی/انت اغلی من نفسی
انته بالگلب محفوظ/مثل آیه الکرسی

فکر نکن فراموش شدی/تو از جونم باارزش تری
تو تو قلب من محفوظی/مثل ایه الکرسی

................................................................

وین البخت یفلان واتگلی مبخوت!گمت اشتغل دفان ،شو محد ایموت:((((

کدوم شانس فلانی!که به من میگی خوش شانس!رفتم تو کار کفن و دفن هیشکی نمیمیره:(((
هه...(این نبود خودم اذافش کردم خندم گرف خوب!!!)

....................................................................

انه ما بچانی دهری/ آنه من حبک بچیت
چان مگفول باب گلبی/ وانته من یا باب اجیت؟

زمونه اشک منو در نیاورد/واسه عشق تو بود که گریه کردم
در قلب من قفل بود/تو از کدوم در اومدی تو؟

....................................................................

لو تغیب انغام حسک/لو تطول ایام بعدک
لا تضن انساک لحظه/ولا یقل مقدار حبک

اگه آهنگ صدات نباشه/اگه روزای نبودنت طولانی شه
فکرشم نکن که یه لحظه فراموشت کنم/یا از عشقم بهت کم شه

...................................................................

سئلت الگلب منهو اعلی من الروح؟/گلی اکتب رساله وشوف وین اتروح!!

از دل پرسیدم کی از جون بالاتره؟/گفت یه اس بنویس ببین کجا میره!!

.....................................................................

یه محبوب العشگ موکلمه تنگال/ولا کلمت احبک سهله عدنه
های ناس حبهه بس بل اوجوه /واحنه بل گلب خضر عشگنه
دوست داشتنی من!عشق گفتنی نیست /وگفتن دوستت دارم برام راحت نیست
این مردم دوست داشتنشون فقط تو ظاهره/ولی عشق من تو دلم جوونه زده

  • ۹۲/۰۶/۲۶
  • مبین القاضی

زبان عربی

عربی

اس ام اس

پیامک

زبان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی